Хэрэв унтахынхаа дараа унтахын тулд 30 минутаас илүү хугацаа шаардагдах эсвэл шөнө дунд сэрээд 20 минутаас илүү сэрүүн байвал унтах чанараа сайжруулах хэрэгтэй. Үүнийг хийх хамгийн сайн арга бол өдөр тутмын зуршлууд таны нойрны хэрэгцээнд саад болохгүй байх явдал юм.

1. Унтахаасаа өмнө дэлгэц ашиглах

2. Тогтвортой унтах хэв маяггүй байх

3. Унтахаасаа өмнө хэт их хоол идэх

4. Таны кофейны хорио цээрийг үл тоомсорлож байна

5. Зүүрмэглэх

Та унтаж байхдаа асуудалтай тулгарч байсан уу? Өдөр тутмын ямар зуршил танд нөлөөлсөн бэ? Тайлбар дээр бидэнтэй ойлголтоо хуваалцаарай!

ЭНЭ МЭДЭЭНД ӨГӨХ ТАНЫ REACTION?

САВЖ УНАЛАА
0
БАХАРХМААР
0
ХӨӨРХӨН ЮМ
0
ТЭНЭГЛЭЛ
0
ЭРГҮҮ ДАГЗ
0

You may also like

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *